Marsikdo izmed vas si verjetno želi ustanoviti podjetje. Ste morda tudi vi med tistimi, ki še nimajo prave ideje, s čim bi lahko osvojili trg? Privlačna poslovna ideja je najpomembnejši povod k ustanovitvi uspešnega podjetja. Na drugi strani pa imamo kar nekaj ljudi, ki imajo idej na pretek in ravno tako ne vedo, katero bi postavili v ospredje.
Tako prvi kot slednji se znajdejo pred istim problemom. Rešitev vam bomo poskusili ponuditi v nadaljevanju, kjer boste spoznali tudi, katere lastnosti mora imeti dobra poslovna ideja, da lahko prodre na trg. V nadaljevanju spoznajte tri nasvete za razvoj dobre poslovne ideje.
1. Najprej pripravite seznam poslovnih idej.
To je zagotovo najtežje dejanje, ki ga morate nekako izpeljati. V roke vzemite list ter pisalo ter malo pobrskajte po svojih malih sivih celicah. Zapišite si vse, kar vam pride na misel, četudi je kaj takega, kar se vam tisti trenutek zdi povsem brez pravega smisla.
2. Vaša poslovna ideja naj bo dobičkonosna.
Na list ste nedavno nazaj napisali nekaj idej. Sedaj je čas, da jih ločite na dva dela. V prvem delu naj bodo ideje, ki vam bodo zagotovo prinašale dobiček, v drugi del napišite ideje, za katere menite, da po vsej verjetnosti ne morejo biti dobičkonosne. Seveda morate vedeti, zakaj ne. In kako boste vedeli, kaj v resnici pomeni dobičkonosnost? Postavite si tri vprašanja, in sicer:
- Kakšno ceno bi postavili za izdelek ali storitev, ki jo nameravate opravljati?
- Koliko bi lahko na mesec zaslužili?
- Kakšna je velikost trga?
3. Oblikujte edinstveno ponujeno vrednost.
Edinstvena ponujena vrednost je eden od najpomembnejših vidikov razvoja poslovne ideje od zanimive zamisli do uresničitve. Tovrstna vrednost razlikuje vašo idejo, izdelek ali storitev od tekmecev. Tu se morate osredotočiti na besedi edinstven ter vrednost.
In še za konec: Za vse korake si morate vzeti dovolj časa. To je izjemnega pomena. Nikar ne prehitevajte z idejami, saj vse pride ob svojem času.