Zakaj newsletter email marketing?

Med sodobnimi marketinškimi orodji najdemo kar nekaj takšnih, za katere žal še nismo našli najprimernejšega izraza v domačem jeziku, jih pa kljub temu zelo s pridom uporabljamo. Eden takšnih je tudi newsletter email marketing, ki predstavlja komuniciranje s pomočjo elektronske pošte. Ta nam pomaga vzdrževati dobre odnose s strankami in potencialnimi strankami, prav tako pa skrbi za akcijo oziroma nagovarja prejemnike k odločitvi za nakup. Uporablja se večinoma pri B2C prodaji, manj pa se zanj odločajo pri B2B poslovanju.

Newsletter email marketing

Zakaj je newsletter email marketing med ponudniki blaga in storitev tako priljubljen? Odgovore si lahko v daljši in bolj natančni obliki preberete pri ponudniku za newsletter marketing na spletni strani https://www.squalomail.com/, nekoliko na kratko in s primeri pa jih predstavljamo tudi na našem blogu.

1. Komu je namenjen newsletter email marketing? Tistim ljudem, ki so vam dovolili pošiljanje informativne elektronske pošte na njihov naslov. Kdo so ti ljudje? Tisti, ki jih vaša ponudba resnično zanima (vsaj v primeru, da ste se pridobivanja baze email naslovov lotili na pravi način). To pomeni, da vam pošiljanje newsletterja omogoča, da nagovorite prav vašo izbrano ciljno skupino.

2. Kako priti v stik s kupci in potencialnimi kupci na kar najbolj poceni način? Newsletter email marketing je direkten in se obrača na ljudi brez posrednikov, prav tako pa je precej cenejši od marsikatere druge vrste marketinga. Pomaga vam prodajati brez dragega oglaševanja na televiziji, na radiu ali v tisku, pa tudi od oglaševanja na spletu je cenejši in bolj učinkovit.

3. Bi radi kar najhitrejšo pot od informiranja do nakupa? V kolikor imate spletno prodajalno, ste lahko prepričani, da vam newsletter email marketing prodajo pospeši, kupcu pa prihrani veliko dela. Ko mu pošljete zanimivo ponudbo, je lahko že z enim samim klikom v vaši trgovini in izdelek takoj naroči.

4. Se vam je pri drugih marketinških orodjih pripetilo, da vas je kupec zavrnil, češ da trenutno nima časa? Newsletter email marketing ni časovno določen – nobene potrebe ni, da si ljudje vzamejo čas takoj in zdaj. Vašo pošto lahko odprejo takrat, kadar imajo zanjo čas, in če svoje elektronske pošte ne pogledajo prav vsak dan, jih bo vaš newsletter v nabiralniku še vedno čakal naslednji dan ali čez teden dni.

5. Ste že kdaj vložili na primer v oglaševanje, pa niste vedeli, zakaj to ni prineslo želenih učinkov? Če se odločite za email marketing, vam je zagotovljena odlična analitika, ki vam bo takoj povedala, kje dosegate svoje zastavljene cilje, in kje ne. Tako se boste lahko hitro prilagodili željam vaših strank in odlično sledili trendom.

Komentiraj prispevek

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja